O firmie

Kobieta w ciąży nigdy nie dba tylko o siebie. Każdą dobrą emocję odczuje również jej dziecko. Wiemy o tym z doświadczenia. Dlatego chcemy zapewnić przyszłym mamom tyle spokoju, beztroski i dobrego nastroju, ile tylko możemy. Proponujemy Ci odzież ciążową, w której będziesz czuła się po prostu dobrze. Jest ona uszyta z wartościowych materiałów, wygodna i przewiewna. Dostosowuje się do zmieniającej się sylwetki. Ale to nie wszystko. Dbamy również, by wzory i kroje naszych ubrań były modne, a zarazem unikalne, by pozwoliły Ci podkreślić Twoją urodę. Wiemy, że kobieta w ciąży może być atrakcyjna. Zapraszamy do naszego sklepu. Na pewno znajdziesz tu coś, co Ci się spodoba. A jeśli czegoś zabraknie – daj nam o tym znać – wtedy będziemy mogli rozwinąć nasza ofertę z myślą konkretnie o Tobie. Witamy w Limone.pl

www.limone.pl O nas
Tel. 78 78 00 505

0 produktów

Do Kasy

Zawartość koszyka

Twój koszyk jest pusty

1. Jak można się z Państwem szybko skontaktować?
Najszybszą formą kontaktu jest telefon 78 78 00 505 oraz e-mail sklep@limone.pl

2. Jak długo czekam na realizację zamówienia?
Przesyłkę przygotowujemy w ciągu od 1 do 2 dni roboczych od daty złożenia zamówienia. Przesyłki priorytetowe dostarczane są zazwyczaj na drugi dzień po ich wysłaniu, paczki ekonomiczne - od 2 do 3 dni roboczych. Szczegóły dotyczące dostawy można znaleźć tutaj.

3. Czy muszę się rejestrować, by złożyć zamówienie?
Nie ma takiej konieczności. Można złożyć zamówienie bez wcześniejszej rejestracji.
Jednak rejestracja umożliwia wgląd w historię zakupów. Zachęcamy do zarejestrowania się.

4. Czy po złożeniu zamówienia dostanę potwierdzenie?
Po zakupie wysyłamy informację na podany podczas składania zamówienia adres e-mail. W przypadku braku potwierdzenia ze strony sklepu w ciągu 24h, prosimy o kontakt.

5. Czy prezentowana odzież w sklepie jest nowa?
Wszystkie oferowane przez nas produkty są nowe.

6. Czy zakupiony towar można odebrać osobiście?
Istnieje możliwość odbioru osobistego po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym – 78 78 00 505

8. Czy realizują Państwo wysyłki zagraniczne?
Tak, wysyłamy przesyłki za granicę – warunkiem jest wcześniejsza wpłata na konto. 

9. Czy jest możliwość zwrotu lub wymiany towaru?

Po otrzymaniu przesyłki ma Pan/i 14 dni na dokonanie zwrotu lub wymiany towaru.

Przed wysłaniem do nas towaru, prosimy zapoznać się z regulaminem Limone.pl.
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

10. Czy można prosić Państwa dane do przelewu?
Dane do przelewu znajdują się w dziale 'Kontakt'.

11. Jakie są dostępne formy wysyłki?
Dostępne formy dostawy znajdują się na stronie 'Dostawa'.